Sunday 3 September 2017

I HAVE A DREAM

I have a drem

 I have a drem


                        Hello english kunci students, there are many ways to study english, one of them was listening music then understanding it into your language, the example bellow is lyric of west life " I have a drem"  as your learning english : 


I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream 
I have a dream

I have a dream, a fantasy 
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness
Still another miles






Aku punya mimpi, sebuah lagu untuk dinyanyikan
Untuk membantu saya mengatasi apapun
Jika Anda melihat keajaiban sebuah dongeng
Anda bisa mengambil masa depan bahkan jika Anda gagal

Saya percaya pada malaikat
Sesuatu yang baik dalam segala hal yang saya lihat
Saya percaya pada malaikat
Bila saya tahu waktunya tepat untuk saya
Aku akan menyeberangi sungai
Aku mempunyai impian


Aku punya mimpi, sebuah fantasi
Untuk membantu saya melalui kenyataan
Dan tujuan saya membuatnya layak untuk sementara waktu
Mendorong kegelapan
Masih mil lagi


EmoticonEmoticon